קלאב הוטל: שאלות ותשובות על יחידות נופש

  • כיצד אדע שהחדר לא הושכר למספר אנשים בו זמנית? ומה מבטיח לי שאני בכלל אקבל חדר?

    שובר העברת זכות הנופש (ייפוי כוח) הוא ייחודי ולכל בעל יחידה יש רק אחד כזה. ברגע שבעל יחידה חותם את פרטיך על השובר אתה הוא היחידי שרשאי לנפוש במקומו. הצגת השובר בדלפק הקבלה של המלון מבטיח שתקבל חדר.

    מעבר לכך, אם בעל היחידה "זייף" שובר נוסף או שמכר את הזכות למספר אנשים, הרי שהדבר יתגלה ומדובר בעבירה פלילית - כמו כל מעשה מרמה אחר. מאז שאתר "אילתה" הוקם ב-2010 לא שמעתי על מקרה כזה. הסיבה היא שצריך להיות ממש מטומטם כדי לעשות את זה כי לקלאב הוטל יש את כל הפרטים של בעל היחידה כך שהמשטרה תגיע בקלות אליו במידה וירמה.

     

  • בעל יחידה דורש ממני תשלום כנגד שובר תשלום אחזקה. איך אוכל לדעת שהוא בעל היחידה ושהשובר בתוקף?

    בראש כל שובר יש מס' הסכם - זהו מספר החוזה של בעל היחידה מול רשת קלאב הוטל. התקשרי לקלאב הוטל בטלפון 08-6361666 ובקשי לדבר עם מי שמתעסק ביחידות הנופש.

    צייני בפניהם את מספר ההסכם ואת מספר התעודת זהות של בעל היחידה ושאלי שאלותייך: האם יש חוב על היחידה? האם בעל תעודת הזהות הוא באמת בעל היחידה?

    אם אין חוב כספי על היחידה ומספר ת"ז שמצויין על גבי השובר תואם את מספר תעודת הזהות של מי שמציג עצמו כבעל היחידה (בקשי שיציג תעודת זהות) - אז הכל בסדר.

  • רציתי לשאול לגביי כל שרותי המלון השוטפים במהלך השהייה: סידור החדר-מצעים נקיים, נייר טואלט, מגבות וכו'. האם החדר מטופל על ידי צוות המלון כמו שאר החדרים הרגילים?

    כן בהחלט. מקבלים שירות חדרים במהלך השהות ביחידה הכולל את כל מה שציינת בשאלתך.

  • איך אוכל לדעת איזה חדר מוצע במודעה? האם יש כאלה שפונים לבריכה?

    סוג החדר אכן מפורט בכל מודעה בלוח היחידות אולם זה מדבר על מפרט החדר (גודלו, האביזרים בו וכיו"ב).

    המיקום של הסוויטה לעומת זאת, אינו מצויין במודעות. הסיבה לכך היא שבעלי היחידות רכשו זכות נופש ולא חדר ספציפי כך שבכל ביקור ייתכן שיינתן חדר במיקום אחר - פעם אחת ליד הבריכה ובפעם אחרת במיקום עורפי. קביעת מיקום החדר נעשית בקבלה (בצ'ק אין) - אם יש לכם העדפות מסויימות, ציינו זאת בקבלה ובהתאם לתפוסת המלון ייתכן שתקבלו את מה שתבקשו.

  • האם מדובר במלונות לכל דבר?

    קלאב הוטל אילת הוא מלון 5 כוכבים וקלאב אין הוא מלון 4 כוכבים.
    מדובר בבתי מלון ברמה גבוהה אשר מלבד השיווק באמצעות יחידות נופש גם משווקים (ביוקר) את חדריהם המפוארים דרך מרכז ההזמנות של המלון - ממש כמו בכל מלון.

    יתרון בולט של נופש ביחידת נופש ברשת קלאב הוטל שלא משלמים לפי מספר האנשים שמתארחים, אלא לפי סוג הסוויטה. בהתאם לסוג הסוויטה אפשר לנפוש אפילו עד 6 אנשים! אתם מוזמנים לבדוק את מחירה של חופשה במלון 5 כוכבים לשישה אנשים ולהשוות למחירים אצלנו באילתה.

  • האם אתר "אילתה" קשור לרשת קלאב הוטל?

    אתר אילתה מציג מידע רב על קלאב הוטל ומודעות של בעלי יחידות נופש במלון קלאב הוטל אילת וקלאב אין אילת אולם אין אנו קשורים לרשת קלאב הוטל.

  • מה ההבדל בין המודעות המודגשות בכתום בלוח למודעות הרגילות?

    אנחנו מציעים הדגשה בתשלום של מודעות. השירות עוזר לבעלי יחידות להבליט את המודעה שלהם ביחס לשאר המודעות הרגילות ולקבל פניות רבות יותר.

  • האם השימוש באתר אילתה עולה כסף?

    השימוש באתר לגולשים המחפשים נופש ברשת קלאב הוטל אילת הוא בחינם לחלוטין ותמיד יישאר כך.

    פרסום מודעות של בעלי יחידות בלוח השכרה ובלוח המכירה כרוך בתשלום.

  • מדוע רוב מועדי החופשה בלוח הם של 7 ימים?

    השיטה של יחידות נופש בקלאב הוטל עובדת כך שבעלי היחידות רכשו את הזכות לנופש פעם בשנה למשך שבעה ימים. אלו שבוחרים להשכיר את הזכות שלהם בשנה מסויימת מעדיפים לעשות את זה לשבוע שלם במקום לפצל לשני חלקים ולחפש שני שוכרים שונים.

    למרות האמור, יש אפשרות לפצל את זכות הנופש לשני חלקים: ימים א'-ה' וימים ה'-א'. אך החלטה זו נתונה לשיקול דעתו של בעל יחידת הנופש.

  • האם ניתן להשכיר יחידת נופש בקלאב הוטל לפחות מ-7 ימים (לפצל)?

    כן, אפשרי - אבל זה תלוי בבעל יחידת הנופש. עליו להסדיר את העניין (בתשלום) מול רשת קלאב הוטל. הפרוצדורה נקראת "פיצול זכות הנופש" ומאפשרת לפצל את 7 הימים לשני חלקים: הראשון מיום א' עד יום ה', והשני מיום ה' עד יום א'.

    היות ופיצול כרוך בתשלום לקלאב הוטל, עליכם לוודא לפני סגירת העסקה עם בעל היחידה מי יישא בעלויות הפיצול: בעל היחידה, אתם (הנופשים) או שתתחלקו בעלות.

  • מה הם "דמי אחזקה"?

    בעלי יחידות נופש ברשת קלאב הוטל משלמים מדי שנה דמי אחזקה בעבור השירות שהם מקבלים מהמלון (ניקיון ואחזקה, שיפוצים מעת לעת וכיו"ב). נכון לשנת 2016 התשלום של בעלי היחידות עומד על כ-3000 ש"ח בכל שנה.

    מבחינת הנופשים אין זה משנה מכיוון שהמחירים המופיעים בלוח יחידות הנופש הם המחירים הסופיים ודמי האחזקה כבר מגולמים בהם.

  • האם ניתן לבצע העברה של זכות על יחידת נופש (השכרה) ללא פגישה של שני הצדדים?

    בגדול מדובר בעסקה של החלפה: בעל יחידת הנופש צריך להעביר ל"לקוח" את שובר הזכות ומנגד, הלקוח צריך לשלם לבעל היחידה - ועל כן מומלץ שהצדדים ייפגשו ויעשו את ההחלפה פנים אל פנים.

    כל פרוצדורה אחרת דורשת שהצדדים יסמכו זה על זה.
    אפשר שמישהו יעשה את הצעד הראשון וישלח את הכסף (או את השובר) תמורת התחייבות חתומה של הצד השני. אבל אם הצד השני מפר את ההתחייבות, לא תהיה לצד הראשון הגנה מלבד ללכת לבית משפט.

  • האם המחירים בלוח כוללים ארוחות?

    אם לא צויין אחרת במודעה, ארוחות אינן כלולות במחיר ההשכרה של יחידת הנופש.

    ביחידת הנופש יש מטבחון מאובזר הכולל בין היתר מקרר כך שאפשר לקנות אוכל בסופר ולהכין בסוויטה, ממש כמו בבית, כדי לחסוך כסף.

    ניתן לבקש מהמלון ארוחות בוקר בתוספת תשלום (את המחיר והפרטים יש לברר ישירות מול המלון), או לאכול בחוץ.

  • האם יש מגבלת גיל ברשת קלאב הוטל?

    אחד מ"עוגני הזהב" של קלאב הוטל הם שחייב להיות לפחות בוגר אחראי אחד בן 18 לפחות ביחידת הנופש.

  • איך אוכל לשלם לבעל היחידה בעבור זכות הנופש?

    כשבעל היחידה מעביר לידיכם את שובר ניצול זכות הנופש חתום, ולאחר שבדקתם מול קלאב הוטל שהכל תקין - אתם מוכנים לצאת לחופשה וקיבלתם את כל מה שאתם צריכים. לפיכך יהיה הוגן להעביר את התשלום באופן מיידי: שוברים תמורת מזומן.

    זוהי רק הצעה וכך אני (מנהל האתר) נוהג בתור בעל יחידה, אבל זהו עניין אינדיבידואלי ומוטב שתגיעו אתם להסכמה עם בעל יחידת הנופש על אופן התשלום.

  • האם אתר אילתה נותן אחריות על העסקאות המתבצעות דרך האתר?

    בפירוש לא. באתר אלפי מודעות של אלפי בעלי יחידות נופש ואיננו יכולים להכיר ולפקח על כל בעלי היחידות.
    האתר משמש כפלטפורמה בלבד ואנחנו לא מייצגים את בעלי יחידות הנופש ולא אחראים על פעולותיהם.

  • האם אתר אילתה מציע שירותי תיווך?

    לא, איננו סוחרים ביחידות נופש אלא רק מציעים את הבמה לבעלי יחידות נופש להשכיר את זכות הנופש שלהם באופן ישיר.

  • מדוע כל המודעות באתר הם של רשת קלאב הוטל אילת?

    רשת קלאב הוטל הייתה הראשונה שהכניסה את שיטת "יחידות הנופש" לשוק התיירות המקומי ומלון קלאב הוטל אילת שבבעלות הרשת היה מלון הסוויטות הגדול ביותר במזרח התיכון בעת הקמתו.
    הנסיבות האלו הובילו לכך שכיום יש בעלי יחידות רבים ברשת קלאב הוטל, הרבה יותר מאשר במלונות האחרים.

    בתחילה פנינו לקהל הגדול יותר (קלאב הוטל) ובהמשך נתרחב ונציע יחידות נופש במלונות נוספים.

  • מה הכוונה ב"מספר שבוע"?

    זכות הנופש ברשת קלאב הוטל מחולקת לשבועות וממוספרת לפי מספר השבוע, כמספר השבועות בשנה.
    השבוע הקלנדרי בו "נופל" היום הראשון לחודש ינואר (01/01) נקרא "שבוע 1", יום א' שאחריו פותח את "שבוע 2" וכך הלאה עד "שבוע 52" כמספר השבועות בשנה (לפעמים יש גם שבוע 53 בשנה).

    למרות שתאריכי החופשה משתנים משנה לשנה, מספר השבוע נותר קבוע והוא גם זה שמופיע בהסכם של בעל היחידה מול רשת קלאב הוטל ולכן השימוש במספר השבוע (ולא בתאריך) הוא שכיח.

    בשנים האחרונות, רשת קלאב הוטל מחליפה את השבועות לחלק מבעלי היחידות לימים ב' עד ב'. אותם כללים של מספר שבוע חלים, רק שהשבוע מתחיל ביום שני ונגמר ביום שני, שבוע לאחר מכן.

    לחצו לרשימת מספרי השבועות לפי שנה

  • האם השימוש בחדר הכושר של קלאב הוטל אילת כרוך בתשלום?

    על פי שירות הלקוחות של קלאב הוטל אילת: "השימוש בחדר הכושר כרוך בתשלום נוסף לכלל אורחי המלון: גם לאורחי יחידות הנופש וגם לאורחים שמזמינים דרך המלון".

שאלה נוספת?

אפשר לשלוח לנו מייל ונשמח לענות.